خاک پاشی بر خورشید محکوم است

خاک پاشی بر خورشید محکوم است

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم

یریدون ان یطفؤا نوراللّه بافواههم و یأبی اللّه الّا ان یتمّ نوره ولو کره الکافرون

می خواهند نور دین و محبت خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا جز این نمی خواهد که روشنایی خود را تمام و آشکار سازد، اگر چه کافران خوش ندارند. (سوره ‌توبه، آیه‌32)

در ایامی که شیعیان داغدار شهادت رییس مکتب هستند، شاهد آن هستیم که کشوری که دولتمردانشان خود را منادی آزادی و حقوق بشر می دانند و به بهانه ایجاد آزادی و آرامش به نقاط مختلف دنیا لشکرکشی می نمایند بار دیگر در جریانی برنامه ریزی شده و هدایت شده از طرف لابی صهیونیستی حاکم بر ایالات محتده حقوق بیش از یک میلیارد مسلمان رعایت نمی شود و اعتقادات آنان به سخره گرفته شده و احساسات و عواطف آنان جریحه دار می گردد.

 

اکنون که در سالهای اخیر می‌بینیم که استکبار خبیث شکست های فضاحت بار در عرصه های منطقه ای و بین المللی را یکی پس از دیگری می چشد، باز در تلاشی عاجزانه و از سر استیصال اقدام به ساخت فیلمی موهن در مورد والاترین انسان تاریخ بشر نموده است.

لذا ضمن محکوم نمودن اقدام ناشایست ، حمایت خود را از حرکت مسلمانان در سایر کشورهای اسلامی در اعلام می دارد و یادآور می شود: 

1- طبق ماده 7 منشور ملل متحد کشوری که امنیت بین المللی را به خطر اندازد باید مورد مؤاخذه قرار گیرد و از سازمانهای بین المللی و جهانی می خواسته می شود دولت ایالات متحده را مورد بازخواست جدی قرار دهند.

 

2- این اقدامات باید مقدمه ای شود تا تمامی مسلمین جهان دشمنان اصلی خود را شناخته و از دامن زدن به هر گونه اختلافات درونی که اتحاد مسلمین را اندکی سست می کند به شدت بپرهیزند و همه با تمام قوا در مقابل استکبار صف آرایی نمایند.

3- بر تمامی مسلمین لازم است که زندگی پیامبر اعظم(ص) را که الگوی بی بدیل جهانیان می باشد با حساسیت و دغدغه مندی بیشتری به قاب هنر کشیده و شخصیت عظیم ایشان را از مظلومیت نجات بخشند.

4- مسلمانان جهان باید تمامی عوامل ساخت و نشر این فیلم را به شدت محاکمه نموده و سایت صهیونیستی یوتیوب را که با وقاحت کامل اقدام به پخش وسیع آن نموده است و اکنون نیز از حذف نمودن آن خودداری می کند تحریم نمایند.

5- مسلمانان یک صدا خواستار محاکمه مسئولان نشر این فیلم در دادگاهی بین المللی هستند.

 





:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و تحلیل , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : محمد
تاریخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
در تاریخ : 1391/6/23/4 - - گفته است :
مرگ بر آمریکا... مرگ بر اسراییل


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: